jam

jom chat

Belog frens

|n|O|t|E|s|

A|L|a|m M|a|y|a

A|L|a|m M|a|y|a

~ TenTAnG akU ~

nama diberi nur mastura bt mohd ghazali
umor 21 bwu muda lagi okey...aq anak ke7 drpd 14 kiranya anak tengahla kan heheh....

aq simple jer..bolehh larr org kata, open n trima apa2 jer teguran jika korang mau tegur la hahah kalu xnk pun aq x kisah..aq ni bwu jer umo 21..still blajar in cos biss.accaunting dip under utm skudai johor...wahh jauhkan tapi tidak la sejauh
mane pun dalam Malaysia jugak kan heheh.....

aq ni sikapnya ada jugak gila-gila
tp time serius aq serius la....time enjoy aq enjoy la heheh...
....doakan aq ea dalam setiap apa yg aq lalui okeys geng...

Followers

Thursday, September 30, 2010

kenangan yang lalu dan kini

aku sentiasa bersamamu
aku sentiasa t'kenangkanmu
tidak sedikit pun dapat ku melupakanmu
aku tetap rindukan kau wlpun diri disampingku
sayangku, aku rindukan dirimu dan biarlah kau terus berada di depan mataku
aku kesunyian bila kita berjauhan,
walaupun aku dikelilingi kawan-kawan tapi fikiranku terus and terus hanyut bersamamu sayang...
aku teramat rindukan kamu sayang..
sayang dimanakah diri mu kini.....
janganlah kau pergi meninggalkan daku..
aku perlukan dirimu sayang...
hadirnya dirimu..tiada sudah yang membimbang kan diriku lagi....

ku oleh satu hikayat
untuk dikenang sepanjang hayat
kau kekasihku buat selamanya....



5 comments:

artdz said...

ie ie.. jiwangne budak bimbie ni kan.. hohoho..

artdz said...

nak tambah komen je... hihihihi

B.i.M.B.i.E said...

wakakakak jgn la jelus kan kita kena la bmadah hakahakahakh

artdz said...

hehe.. bermadah madah jugak.. tapi jangan jiwang sgt, nanti terapung2 d awangan x dpt org nak tarik turun.. hihi

B.i.M.B.i.E said...

alah lex ah...hehehheehmcm x biasa dgn sy

Post a Comment

 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Scrapping elementos: Deliciouscraps©